عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 15 juillet 2015

debestejens541

Naam forum / spel: debestejens541

Leeftijd / Verjaardag: 15 jaar , 30 maart

Woonplaats: Beveren (Belgie)

Foto: geen zin voor sommige grepolis spelers die mij kennen kijk mijn facebook gwn ^^

Mijn beroep / opleiding: elektriciteit

Mijn hobbies/interesses: voetballen , gamen na examens met klasgenoten iets doen en met mijn beste vriendin en vriend iets doen in de vakantie

Mijn lievelingsmuziek: van alles buiten hardcore

Mijn lievelingsfilms/-series: The Walking Dead <3

Mijn grepolis 'carriere': In 2011 begonnen op Zeta en thetha op thetha groeide ik sneller dus gestopt op zeta en op thetha had ik net mijn eerste kolo toen ik werd overgenomen (ally loos) op zeta had ik 15 steden en werd ik door een alliantie na 3 weeken volledig overgenomen (ally lag in andere ocean :mad:) was vol def. toen . op alle werelden vanaf toen gespeeld en nu nog steeds actief op Marathon .

Ik zou niet kunnen leven zonder.. : games , ouders en familie

Ik hou niet van.. : mensen die stoer probeeren doen , mensen die verlegen zijn in real (ik zelf dus heel erg zelfs dat je dat in real zelfs aan mij kunt zien en leerkrachten bij het oudercontact er commentaar op hebben)


debestejens541

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب