عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 15 juillet 2015

Vraag Doelstellingen team

Hallo allemaal,

Al een tijdje vraag ik mij af wat nu de exacte doelstelling van Kroenuh en het Grepolis.nl team is met het 'vrije forum'; daarmee doel ik op het deel van de forum dat zich onder Fora over van alles en nog wat bevindt. Hier heb ik in een ander topic in het feedback-gedeelte een vraag over gesteld, maar omdat het er niet naar uitziet dat er antwoord gaat komen maar ik mijn vraag toch wel belangrijk vind, bij deze wat extra aandacht ervoor. Ik wil van tevoren zeggen dat dit topic niet als een belediging bedoeld is en dat ik mijn vraag geheel oprecht meen. Of dat iets over mij of over het team zegt, daar kan over worden nagedacht.

Niet vaak zie ik dat de doelstellingen van het team worden uitgelegd, maar wanneer het gebeurt, lijken Kroenuh en andere mods te zeggen dat ze van het Vrije forumdeel een leuke en gezellige plek willen maken. Mij lijkt het ook logisch dat ze dit willen en het is vanzelfsprekend ook wat ik wil. Maar door enkele gebeurtenissen ben ik er toch over gaan twijfelen of dit de daadwerkelijke bedoeling is.

De resultaten van de beslissingen van het modteam hebben namelijk een heel ander effect. Een effect dat hier door forummod Araluen positief wordt genoemd:

Quote:

Origineel geplaatst door Araluen Bekijk berichten
Sinds die bans en sinds nachtwaker gesloten is merk ik van mezelf dat ik ook veel meer mijn concentratie kan leggen bij de andere wereldfora, terwijl dat eerst veel minder was. Dus in zekere zin heeft het geholpen.

Het effect dat ik bedoel is het naar de knoppen gaan van het vrije forum. Door de bans, sluiting van nachtwaker e.d. is het er namelijk vrijwel geheel doodgebloed. Ergens kan ik me ook wel voorstellen dat het kapotmaken van het vrije forum een doelstelling van het modteam is. Naast het feit dat hun acties dit tot gevolg hebben, is het waar wat Araluen zegt: als het vrije forum dood is, kun je je veel meer richten op de rest van het forum. Dit is het forum van Grepolis en aan mensen die een beetje over andere dingen willen komen kletsen hebben we niets!



Mijn vraag betreft: Wat is nu jullie precieze doelstelling? Willen jullie van het vrije forum een leuke, gezellige plek maken, of willen jullie het doodmaken?

Indien jullie er een leuke, gezellige plek van willen maken, stel ik voor om eens met de community in gesprek te gaan. Laten we een Skypegroep aanmaken met het team en actieve leden van de community, ook gebande leden. Jullie beweren soms dat er met ons geen gesprek te voeren is, maar dat geloof ik toch niet helemaal; (bijna) alle gebande spelers zijn volwassen mensen die braaf een universitaire opleiding volgen en waar volgens mij heel nette conversaties mee te voeren zijn.

Indien jullie het vrije forum willen doodmaken, wil ik eerst verzoeken dit nog eens te heroverwegen; vrije forumgangers zijn over het algemeen best behulpzaam in de rest van het forum, bijvoorbeeld bij Vragen & hulp, en het vrije forum is ook lange tijd kweekvijver geweest voor nieuwe aanwas van het forummoderatieteam. Indien jullie dit plan toch willen doorzetten, moet ik jullie feliciteren met jullie overwinning, al was de strijd dan ongelijk. Jullie kunnen wel het hele vrije forumgedeelte meteen verwijderen, het ligt toch al op sterven. Daarna is het voor jullie vast tijd voor een feestje.


Vraag Doelstellingen team

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب