عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 14 juillet 2015

Goudprijzen

Beste medespelers,

Na aanleiding van een post op het tournament forum, ben ik eens op onderzoek uitgegaan.
Ik heb op 10 (11 met .nl erbij) verschillende Europese domeinen een account aangemaakt en heb gekeken naar de goudprijzen. Om het beter vergelijkbaar te maken heb ik alles door gerekend naar 100 euro. (dus als het duurste 40 euro is, heb ik dat keer 2,5 gedaan)Hier een korte samenvatting:
Bosnië: 4000 goud
Italië: 3300 goud
Turkije: 3200 goud
Kroatië: 4000 goud
Portugal: 3200 goud
Griekenland: 3200 goud
Duitsland: 3200 goud
Zweden: 3200 goud
Rusland 3300 goud
Polen: 4800 goud

Dit in vergelijking tot de 3300 goud op een .nl domein.
Hoe kan het dat een land (Polen), dat gebruik maakt van dezelfde munt voor een online product, wat dus naast kleine belasting verschillen, 45,45 euro 'gratis extra goud' krijgt in vergelijking met Nederland.

Vergeleken met Bosnie/Kroatie is het 21,21 euro 'gratis extra goud'.

In mijn ogen zijn dit veel te grote prijs verschillen binnen één valutazone. Dat het buiten Europa niet altijd even gelijk is door wisselkoersen/andere uitgaven patronen, kan ik mee leven. Maar vooral het verschil met Polen is in mijn ogen schandalig en niet te verdedigen.

Kusjessss


Goudprijzen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب