عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 15 mars 2017

Gerke's Story over Exterminator, what happened?

Lieve Nlx spelers,

wat was het een heftige dag, vol met verwijten, vol met verhalen over vroeger, ruzie tussen partijen die er niks mee te maken hebben, kortom heel wat ophef, maar over wat?

Wat gisteravond leek op weer een leuk aanvalsplan van Beter tegen TS, veranderde middernacht in een drama voor account: Exterminator, lid van TS. Wat is daar precies gebeurd en waarom is hier zoveel drama over geweest vandaag? Wat er precies is gebeurd kan ik helaas niet zeggen, maar ik denk dat ik met mijn verhaal dichtbij de waarheid ga komen.

Exterminator is een germaans top 20 account dat in het begin zelfs lange tijd in de top 5 meespeelde, liggen tussen TS en Beter in, na lang overleg rond dag 25 heeft dit account besloten om TS te joinen onder mijn leiding, met het verhaal dat ze veel internationaal hebben gespeeld en met als enige contactpersoon: Yannick die ik wel in mijn contacten had staan van skype maar niet echt meer herkende, hebben ze mij doen geloven een mooie aanwinst te zijn voor TS, maar met weinig echt contact tussen mij en Exteminator, na meerdere malen aandringen om meer op skype te komen heeft een dual zich onder een andere naam ook op skype zich gemeld, een prima gast! Lange tijd is dit zo goed gegaan en waren zelfs wat gezamenlijke acties met een paar offers en Exterminator.

Echter... dit veranderde gisteravond/vannacht

Gisteravond kregen wij van Yannick (contactpers Exterminator) te horen dat ally: SPR vannacht vol op Exterminator gaat lopen, waar hij deze info weghad is mij nog steeds niet bekend, zelf beschikten ze over veel mobiele deff en wij hebben gezorgd dat er 250/300k deff stond in elk belangrijk dorp van Exterminator, met de hoop heel wat mooie veegjes te gaan pakken vannacht. Op eigen deff regeling na (ook mijn acc stond rood door Beter) heb ik een rustige nacht gehad tot 03.20 met de wekker om 05.00. Wakker worden met 2500pop ong minder en heel wat katas geblokt en ergens nog een klein veegje/sub veegje (70k deffpunten) was ik vrij tevreden om 5u, tot ik skype open, met een gekopieerd bericht van Pay2win afkomstig van Yannick:

'Ik ben gekapt :) Speelde met rico samen doe heeft me van acc gekickt Dus iedereen van travian gaat van men skype Doeg! '

+ het bericht dat er een groot dieet, unieke schoen en een kleine trainer gratis is meegenomen bij de 2 accounts onder controle van Yannick: Exterminator en Jack of hearts

Dat terwijl we er zo veel deff hadden neergezet???

Ik zelf was al verweiderd op skype om bij hem verhaal te halen, en kreeg meteen het idee dat Rico die zich dus blijkbaar al die tijd op Exterminator verstopte de boel weer eens ouderwets had genaaid, ik ga verhaal halen bij Ricardo op whatsapp om 05.50, waar ik de eerste echte duidelijkheid heb gekregen, Yannick speelde deze server op Exterminator om het account van Ricardo uiteindelijk bij arts te gaan destroyen, nadat Yannick gister wat gekke dingen heeft gedaan had Rico hem van acc gegooid en heeft snachts Yannick het wachtwoord terug weten te krijgen van een andere dual om vervolgens net voor alle aanvallen binnen kwamen, ALLE DEFF weg te trekken!, 0 deff stond er in HD/AVD, Unieke schoen weg + avd (met 1 van grootste vegen van server) compleet weg! het werd mij duidelijker en duidelijker naarmate er screens binnenkwamen van allerlei kanten, niet Rico maar Yannick zelf heeft alles en iedereen voorgelogen om zo Rico zijn server van een mooie server naar een fiasco te helpen!

Ricardo ben ik zelf geen fan meer van sinds ik met hem heb gedualled 3/4 servers geleden, maar dit is niet iets wat ik hem gun na weer zo zijn best gedaan om anoniem te blijven dat het zelfs bij mij niet bekend was.

ik werd nog in een groep gegooid met de echte namen van het acc Exterminator door Rico en hier is duidelijk geworden dat ze er allemaal helemaal geen zin meer in hebben en waarschijnlijk op delete gaan, schande dat dit moest gebeuren op zo'n mooi account, ik heb ze enigszins weten te overtuigen om nog door te gaan spelen en welkom te zijn (ja zelfs rico) in TS! Dit is iets waar ze momenteel over moeten nadenken, maar met de unieke schoen en de trainer terug zou dit denk ik al heel wat pijn verminderen, Beter heeft hierdoor dan gratis 1 van grootste Avd's weggeschoten en voor de rest geen damage gehad.

Er is ook nog een kwestie aan de hand over de aanvalsactie op Flavius, waar Yannick 1 van de weinige wist welk dorp we echt zouden aanvallen, en voila 450k deff stond er, Flavius echt zo'n deffwegtrekker/ is hij stiekem toch echt goed geïnformeerd? wat nu zomaar waar zou kunnen zijn,

Helaas is dat allemaal onveranderbaar en is geweest.
Wat nog wel te veranderen is, dat de arts die op een 'niet faire' manier zijn opgehaald vannacht terugkeren naar zijn echte eigenaar, hierbij hoop ik dat zonder slag of stoot, onze servervijand Beter nog wel zo eerlijk zijn om: De unieke schoen en kleine trainer terug te laten halen door Exterminator en Het grote dieet door Jack of Hearts.

Wat ik verder van zijn spy gedrag/dergelijke kan zeggen richting Els/beter toe heeft hier denk ik weinig zin om te roepen.

Dit is hoe ik het zie, en mijn vraag dus aan Beter om de gestolen gratis artefacten terug te laten halen door zijn vorige eigenaar.

laten we de oorlog op een faire manier, zonder te zeiken over eventuele spies, voortzetten!

Groetjes Gerke,
Leider TS,
Above the Sky!


Gerke's Story over Exterminator, what happened?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب