عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 20 novembre 2016

links en images

Ik heb op mijn pc 2 joomla websites en 1 localhost site. Alle 3 met de laatste versie Joomla 3.6.4. Wat nooit een probleem was gaat nu ineens niet meer: in een artikel een link aanmaken of een plaatje invoegen met de knoppen van JCE (of de andere tekstverwerkers Tiny of Code Mirror). Dit geldt voor alle sites op het web en local!! De popup die normaal opkomt met de invulvakken is helemaal wit en de zaak loopt gelijk vast. Op alle devices is W10 draaiend.
Op mijn laptop en mijn tablet is alles wel in orde en kan ik alles normaal invoegen. Het moet dus ergens aan mijn pc liggen. Weet iemand wat het zou kunnen zijn ?Het heeft het altijd gewoon goed gedaan.
Zou het kunnen worden veroorzaakt door die irritante Windows updates ?


links en images

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب