عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 7 octobre 2016

Probleem Joomla menu stoort op bepaalde pagina's.

Beste,

Ik beheer en onderhoud de website van de reddingsbrigade Boxtel waar ik zelf ook bij zit. Voor mij is dit de eerste site waarin ik met Joomla werk, ik ben beter bekend met puur html en php. Degene die de site gebouwd heeft is onbereikbaar dus vandaar dat ik het via deze weg probeer.

Nu is mijn probleem als volgt:
De website bestaat uit een standaard template met een menu aan de bovenkant van de pagina. Dat ziet er zo uit:


Als ik website voor de eerste keer open ziet hij er gewoon goed en normaal uit zoals hierboven, echter wanneer ik opnieuw op "Home" klik krijg ik het volgende:


Deze rare opmaak krijg ik niet op alle pagina's, maar op sommige. Wat wel goed is om erbij te vermelden: Wanneer ik ingelogd ben (via de ledenarea) blijft de opmaak van het menu op alle pagina's (dus ook de homepage) de hele tijd goed, tot op het moment dat ik weer uitlog.

Misschien dat het aan mij ligt, maar ik heb dit probleem zowel op mn pc als op mijn laptop en ik heb de cache en dergelijke al meerdere malen leeggehaald. De website is: http://ift.tt/2dyhbcY .

Ik heb al een beetje zitten kijken via F12 (chrome) of ik verschillen kon vinden in de CSS waarden maar daar kwamen ook geen verschillen uit.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Alvast bedankt!


Probleem Joomla menu stoort op bepaalde pagina's.

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب