عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 7 octobre 2016

Na opslaan en sluiten niet opnieuw toegang tot edit scherm artikel

Een klant van mij meldt het volgende probleem (met Chrome op Windows)

Citaat:

Ik verander iets en sluit met ‘opslaan en sluiten’, vervolgens bedenk ik dat er nog een punt of komma niet klopt, ik klik het artikel weer aan en krijg de volgende melding:

Fout
U heeft geen toestemming om deze link te gebruiken voor directe toegang tot deze pagina (#86)

Na een tijdje (ongeveer een dag) kan ik het artikel dan weer bewerken. En na opslaan en sluiten begint het weer opnieuw.
Aanvullende info: zij werkt via de back end. Andere functies blijven wel werken en ook kan zij andere artikelen bewerken - wederom totdat ze die heeft opgeslagen en afgesluiten.

Ik kan zelf dit probleem niet reproduceren. Daarom denk ik dat er iets op haar eigen systeem is dat de sessie verstoort. En al valt het oplossen van problemen op de computers van mijn klanten niet onder de afspraken die ik met hen maak, ik ben wel benieuwd wat er aan de hand kan zijn.

Iemand die dit herkent (en opgelost heeft)?


Na opslaan en sluiten niet opnieuw toegang tot edit scherm artikel

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب