عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 11 décembre 2015

Component not found na upgrade

Beste Joomla Community,

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.
Na de upgrade van 3.3.6 naar 3.4.5 werkt mij Custom component niet meer en geeft hij de foutmelding "404 Component not found" zowel in de backend als ik naar het menu item ga als in de voorkant.

Ik heb de volgende stappen doorlopen :

Tabel _menu gechecked of de "component id" overeenkomt met de extension id. En dit was het geval.
In de tabel _extensions heeft mij component dezelfde id als die in de tabel _menu staat.
Vervolgens heb ik beide versies met elkaar vergeleken (3.3.6 versie met de geupgrade 3.4.5 versie) en gekeken naar verschillen in de database maar ook hier zag ik geen verschil.

Toen heb ik de debug modus aangezet en die geeft mij onderstaande meldingen :
Call stack
# Function Location
1 JApplicationCms->execute() /home/startmdev/domains/http://ift.tt/1SS0fqQ
2 JApplicationAdministrator->doExecute() /home/startmdev/domains/http://ift.tt/1IJk7Ms
3 JApplicationAdministrator->dispatch() /home/startmdev/domains/http://ift.tt/1SS0gLs
4 JComponentHelper::renderComponent() /home/startmdev/domains/http://ift.tt/1IJk7Mu

Echter kan ik hier geen fout uit halen. De helper file van het component staat in de mappen namelijk.

Wat gaat hier fout? Kan ik nog iets checken of heeft de debug melding wel degelijk betekenis?

Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

Groeten,

Bo


Component not found na upgrade

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب