عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 28 novembre 2015

Alliantie : The Older Generation


Beste Grepolis spelers ,

Een nieuwe wereld gaat van start en dat garandeert weer een heel nieuw avontuur vol uitdagingen.
Ook ik zal op deze wereld van start gaan en dit niet zonder doel.
Mijn doel in deze wereld is een alliantie oprichten waar oude bekenden en ervaren spelers gezellig samen kunnen knallen. Vandaar ook de naam The Older Generation
Eerst zal ik even mijn ervaringen toelichten vooraleer ik extra informatie zal geven over de alliantie.

Ervaring :

Ik ben enkele jaren geleden begonnen op de wereld Phi (onder ander account) zonder enig verstand van grepolis. Daar ben ik uiteindelijk in een goeie alliantie terechtgekomen die derde stond in de wereld. Daar heb ik na een tijdje ook een leiderspositie verschaft gekregen. Toen een tijdje goed meegedraaid maar uiteindelijk moeten stoppen.
Dan heb ik toch enkele tijd gewacht om een nieuw avontuur te beginnen , op Lamia heb ik toen de draad weer opgenomen.
Daar was ik leider van de nummer één alliantie (Team Kwek Kwek) en daar zaten enkele zeer ervaren spelers in die in de meeste werelden wel de TOP inpalmen.
Daar ben ik toen na ons 3de WW moeten stoppen wegens privé-redenen.
Dan heb ik besloten op pella de draad weer op te pakken. Ik was gestart in OC 44 maar met al die goudspeler heb ik mijn stad daar overgelaten en in OC 56 opnieuw begonnen. (Deze wereld ben ik wel van plan met goud te spelen)
Daar had ik toen mijn eigen alliantie opgericht om te kijken hoe het zou gaan.
Alles verliep zeer vlot , een klein groepje en we stegen snel in punten , ook in aanvalsrang maar helaas was de samenwerking niet alles. Daarom ben ik met mijn alliantie naar Nikè gekomen.
Ik sta nu 13de van mijn oceaan en bekleed de functie binnen Nikè 'OFF-DEFF leider'.

Alliantie :

Start :

De wereld zal dus van start gaan op 30/11/2015 in de loop van de dag. Graag wil ik starten om 18:00 en alle uitnodigen onmiddellijk na mijn registratie versturen zodat we allemaal dicht bij elkaar zitten.

Eisen :

-Voldoende ervaring
-Skype is een must !
- Je moet zorgen voor gezelligheid en plezier ;)
- Goudgebruik is een voordeel maar niet noodzakelijk

Doelen :

-Knallen
-Knallen
-Knallen
-Nog één dingetje : Knallen

Functies ?

Aangezien een alliantie leiden veel werk is en er verschillende functies zijn die vervuld moeten worden kunnen er nog enkele versterkingen bij ! Denk jij een geschikte aanvulling te zijn voor een functie contacteer mij ! Contact : lees onderdaan.

Joinen ?

Denk jij dat je een goede aanvulling zult zijn en heb je zin om samen met andere ervaren spelers deze wereld te beginnen , contacteer mij ;) Contact : lees onderaan.



Contact :
Ben je overtuigd en voldoe je aan alle eisen of wil je een 'functie' binnen de alliantie vervullen ? Stuur dan een mailtje naar mijn account op het grepolis forum (TheLastPinball) of stuur een berichtje via de wereld Pella mocht je daar op spelen.

Ik wens jullie allen sowieso veel succes en hopelijk tot binnenkort ?


Met vriendelijke groeten
TheLastPinball



Alliantie : The Older Generation

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب