عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 28 novembre 2015

A Long Way To Go

Hallo iedereen,

Komende maandag komt er weer een nieuwe wereld uit genaamd Rhethymnos.
Gezien er voor mij en mijn medespelers er nog geen geschikte alliantie is hebben we besloten zelf iets op te starten.




Ik ga deze alliantie oprichten met een aantal spelers van de wereld Githion, daar had ik toen ook een eigen alliantie. Daar heb ik gespeeld tot het begin van de ww's en ben daarna gestopt. Ik heb het daar toen erg naar me zin gehad en ben door een aantal weer overgehaald om weer te gaan starten met grepolis.

Alle info verder zoals wanneer we gaan starten en welke richting wordt intern bekend gemaakt.





Wat voor spelers zoeken wij?

Wij zoeken spelers die actief meedoen en loyaal zijn. Ook moet je kunnen aantonen dat je ervaring hebt. App hebben en Skype is bij ons een must! Dit is zodat er snel gereageerd kan worden. Verder worden mensen die niet mee kunnen komen met de rest verwijderd van de groep. ( Tenzij er dingen in real life zijn natuurlijk ) En ten slotte moet je alles overhebben voor elkaar en niet enkel aan jezelf denken.




Hoe kan je joinen?

Je kan joinen door mij op skype als vriend toe te voegen, dus niet mij een bericht via het forum sturen. Zodra dat gedaan is zal ik je wat vragen stellen en daaruit blijkt of je kan joinen of niet.

Skype naam : Alexdewezel





Verder wensen wij iedereen veel succes!

Groeten Meteenaap,


A Long Way To Go

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب