عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 9 juillet 2015

Vraag Zijn mijn plannen te verwezenlijken met Joomla?

Hallo, ik ben nieuw hier, en tevens nieuw in de wereld van CMS, hoewel ik mij de afgelopen week wel helemaal scheel heb gelezen over de grootste drie CMS aanbieders.

Ik zeg eerlijk dat ik sinds een paar dagen ook bezig met Drupal, maar sinds een dag stoeien met Joomla lijkt mij deze toch gebruikersvriendelijker, maar ik wil wel eerst graag weten of mijn plannen met Joomla te verwezenlijken zijn.

Momenteel heb ik een kleine webshop bij een betaalde webshop host, en ik heb daarbij een middelgrote community op facebook waarin ik nieuwtjes, tips, en informatie deel.
Beide zou ik graag samen willen voegen in 1 website.
Om het kort en krachtig samen te voegen:

Ik wil graag een magazine-achtige landingspagina met info, blogs, nieuwtjes, etc. en daar 'achter' een bescheiden webshop.
De layout wil ik voor een deel zelf kunnen bepalen en/of veranderen van een bestaande template. Ik heb eerder ook een eigen html website gehad, en heb wel een beetje kennis van HTML en CSS. Van PHP heb ik helaas geen brood gegeten.
Mijn website/shop moet wel responsive zijn.
Vooral mijn landingspagina en de artikelen die er vandaar naar verwijzen moeten interactief zijn, d.w.z. dat 'leden'/'klanten' ook zelf wat kunnen plaatsen, foto's uploaden, of ergens op kunnen reageren.

Ik ben mij voor de basisbeginselen nu al aan het inlezen op Joomla in 24 dagen, want ik heb inmiddels gemerkt dat de structuur van CMS toch wel anders in elkaar zit dan die van HTML, maar daar kom ik wel uit.

Zijn mijn plannen, als newbee in de CMS wereld, en met name in Joomla met mijn beperkte kennis van CMS op redelijke wijze te verwezenlijken?


Vraag Zijn mijn plannen te verwezenlijken met Joomla?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب