عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 23 juillet 2015

Probleem (Her)installatie Joomla gaat niet verder dan laatste stap

Ik wil op mijn site opnieuw Joomla installeren.
Alles gaat goed tot ik bij Stap 3 op Installatie klik.
Hij gaat dan wel naar het volgende scherm, maar de blauwe balk blijft halverwege hangen, en dan vliegt hij steeds weer terug naar de pagina van stap 3.
Ik krijg dan ook geen foutmelding oid.

Ik weet zeker dat ik alles goed heb staan, en met het (her)installeren van mijn testsite had ik helemaal geen problemen.

Ook heb ik voor de tijd de oude Joomla bestanden van mijn server verwijderd, en weer compleet nieuw geupload.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Edit: Ik heb voor de tijd ook de database geleegd.
Ik bedenk me net: Zou een nieuwe database aanmaken de oplossing kunnen zijn?


Probleem (Her)installatie Joomla gaat niet verder dan laatste stap

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب