عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 23 juillet 2015

Gameplay Gevechtspunten bij verdediging Spookstad

Voorstel
Bij het verdedigen van een spookstad krijg je nu geen gevechtspunten. Mij lijkt het beter dat hier verandering in komt.

Details
Bij het verdedigen van spooksteden (jouw eenheden die je als ondersteuning naar een spookstad heb gestuurd en die aangevallen worden) krijg je GP als die stad wordt aangevallen. Vooral in het begin, als er nog beginnersbescherming is, is dit een goede manier om aan GP te komen.

Misbruikpreventie
Misbruik kan hier niet echt van gemaakt worden. Spelers kunnen hier elk voordeel uit halen, maar dit is niet te misbruiken.

Voorbeelden
Ik had laatst een bevolkingstekort en daarom gooide ik mn verdediging in een spookstad op mijn eiland. Het hele eiland had nog beginnersbescherming, dus ik dacht zo even GP te winnen. Iedereen farmde die spookstad namelijk. Binnen 5 minuten was het al raak: de stad werd aangevallen. Er stond helaas in het rapport dat ik geen gp had ontvangen. Ik vond op de wiki dat dat kwam omdat je geen gp krijgt bij het verdedigen van spooksteden. Dit vind ik oneerlijk; bij het verdedigen van een actieve stad wel gp, bij een spookstad niet. Bij beide versla je tegenstanders, dus hoor je bij beide gp te krijgen.

Samenvatting
Voor de volledigheid van het spel (waarom wel gp bij actieve, niet bij spookstad) vind ik dat dit moet worden ingevoerd.

Laatste checklist
-Nog niet eerder voorgesteld
-Zeker haalbaar; het is maar een kleine gameplay-verandering.


Gameplay Gevechtspunten bij verdediging Spookstad

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب