عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 29 juillet 2015

Grote speculatietopic

Beste allen,

Server 3 is een ontzettende bruisende vijver. Een vijver vol actieve spelers, die ontzettend actief zijn op het forum en er een gezellige bende van maken! Het grote speculatietopic is echter bedoeld om te speculeren over de server en haar verloop: waar zitten de verassingen? Van welke spelers verwachten we het meeste? en van welke allianties?

Ik ben te roestig om dergelijke uitspraken te doen, maar ik ga het proberen. Kijkend op gemiddelde op dit moment vind ik Pokemon een alliantie waarvan ik denk dat die nog wel eens een paar toppers binnenboord hebben. Ze zijn ook zo stil. Zowel in game als hier op het forum (terwijl S3 Forum zó levendig is, unbelievable). Daarnaast ken ik een aantal spelers van vroeger en met wie Ez-E het aan de stok heeft zijn zeker niet de minste om tegen te knokken. Zeker zo vroeg in het spel.

Ik ben erg benieuwd naar de anderen, dit bericht is zeker niet bedoeld om wat discussie en interactie te krijgen, daarvan stikt het al op dit forum deel!

BJJ


Grote speculatietopic

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب