عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 2 juillet 2015

Email verhuizen (imap to imap)

Ha Joomlaers,

Mijn vraag is of mensen interesse hebben in een dienst die dit kan.
Dus ik bied deze functionaliteit en jullie betalen er een bescheiden bedrag voor.


Ik ben zelf reseller en verhuis daarom regelmatig email.
Als snel bleek dit een verschrikkelijke klus dus ging ik op zoek naar een tool.

Al enkele tijd heb ik een tool om dit te doen.

Ik heb nu ook een webinterface ipv terminal command
Ik wil dus een webinterface gaan maken die voor iedereen met IMAP kennis toegankelijk is en dus zelf zijn email kan verhuizen van zijn klanten zonder dat het je veel werk kost.

Je vult dus oude en nieuwe locatie in, je zegt of het een update is of een volledige kopie (update dan vergelijkt hij en kopieert alleen nieuwe email).
Je kan ook custom mappen aanwijzen, of zeggen alleen email na... of voor...

Wie kan deze functie gebruiken?

Daarbij zonder webinterface kan ik ook accounts opruimen.
Alle attachments verwijderen ouder dan... en deze dan downloaden zodat je mailbox leger is.
Deze tool heb ik zelf laten ontwikkelen door de ontwikkelaar van de bovenstaande tool. Dit omdat soms klanten 10gb email hebben met attachments van 10 jaar oud.


Email verhuizen (imap to imap)

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب