عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 2 juillet 2015

3 producten naast elkaar

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het configureren van een webshop voor een vriend van mij. Nu stonden een hele tijd in een categorie van producten, drie producten naast elkaar op een pagina.

Nu is er een update geweest van joomla/virtuemart en nu staan er nog maar twee producten naast elkaar, en een er onder.

Ik heb in de adminpanel gekeken en daar staan volgens mij alle gegevens goed. In virtuemart staat iig de rij op 3 ingesteld.

Hebben jullie misschien een idee?

Tevens is het ''Sorteren op Volgorde Aflopende volgorde etc'' weer terug gekomen boven de producten. Dit heb ik een tijdje geleden weg weten te halen in de broncode maar door de update is dit nu ook weer terug. Hebben jullie misschien ook een idee waar ik dat weer terug kan vinden in de broncode, aangezien ik dit vergeten ben :(

Alvast bedankt!


3 producten naast elkaar

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب