عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 23 mai 2015

Speeltopic Pim Pam Pet #4

Pim Pam Pet

Jawel, Pim Pam Pet is terug. Het spel dat ongeveer iedereen kent, en dat ook op een forum kan. Dat ga ik leiden.

Wat heb je nodig?
- Skype
- Een rijke woordenschat

Hoe moet het?
Wanneer ik een ronde heb aangekondigd, kun je me aanspreken op Skype. Als ik er dan ben, geef ik je een categorie en een letter (bvb een groente met een B). Dan moet jij binnen de 30 seconden iets geven wat in die criteria past, bijvoorbeeld Broccoli. En dan is het voorbij en wachten op de volgende ronde.

Hoe wordt het beoordeeld?
Er zijn 2 dingen waarop het woord beoordeeld wordt:
1. Passendheid: past het woord wel in het thema? Is het niet te vergezocht? De jury (ook hiervoor kan men zich inschrijven) geeft hier punten op.
2. Originaliteit: niet iedereen hoeft het zelfde te antwoorden, meestal zijn er genoeg opties. Voor elke andere speler die hetzelfde woord als jij instuurt, krijg je 1 punt aftrek.

Ik wil dus ook graag een jury met 2 leden, er mogen er meer inschrijven maar dan zijn het iig de eerste 2 die beginnen met jureren tot ze er genoeg van hebben.

Na elke ronde valt de slechtste af (in het begin zijn het er 2 of 3). Als er nog 3 over zijn, spelen we de finale waarin alle afgevallenen mogen kiezen wie wint.

Luister naar mij
Sommige dingen mogen niet:
- Google gebruiken: niet echt te controleren, maar je hebt sws niet veel tijd en het is gewoon niet eerlijk tov anderen.
- Je woord doorspelen: hou het spannend, vooral voor de jury! Maar ook aan anderen wordt niks verteld voor de uitslag er staat.
- Mij tegenspreken: als ik een woord niet vind kunnen, dan kan het niet. Jammer genoeg beslis ik wat er in mijn posts komt en wat niet, dus moeilijk doen heeft weinig zin.

En als je een ronde gewonnen hebt?
Fijn voor je, van die gewonnen ronde. Eigenlijk krijg je er helemaal niets voor. Of toch niets zichtbaars. Als het zo is dat je in de ronde nadat je hebt gewonnen op een gelijk spel om de eerste of de laatste plaats komt, dan zal jij winnen of niet afvallen. De punten tellen niet door oid, dit is het enige wat je voor een goede ronde krijgt.


Speeltopic Pim Pam Pet #4

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب