عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 26 mai 2015

sammy95

Speciaal voor Skyline, die niet kon wachten op dit topic.

Naam forum / spel:

sammy95

Leeftijd / Verjaardag:
19, ik ben jarig op 19 juli.

Woonplaats:
Een niet nader genoemd plaatsje in Zeeland, daarnaast regelmatig in Gent.

Foto: (hoeft niet, mag wel)
Mijn foto is sinds kort beschikbaar voor alle mensen die skype hebben, joepie ja jee.

Mijn beroep / opleiding:
Hoewel ik een Nederlander ben, heb ik altijd in België op school gezeten. In het middelbaar deed ik Latijn-moderne talen, tegenwoordig ben ik bezig aan mijn tweede jaar taal- en letterkunde aan de universiteit.

Mijn hobbies/interesses:
lezen, tv kijken, wat aanmodderen op mijn gitaar, schrijven (al zou ik dat toch echt weer vaker moeten oppakken).

Mijn lievelingsmuziek:

Goh, ik zou willen zeggen dat ik een brede muzieksmaak heb, maar eigenlijk valt dat vies tegen. Ik ben vooral een fan van (hard)rock en heavy metal, maar ook progressive muziek kan ik best wel waarderen en zo nu en dan luister ik zelfs naar rap. Noem het beroepsmisvorming, maar voor mij zijn de lyrics meestal van doorslaggevend belang om te bepalen of ik een bepaald nummer leuk vind of niet.

Mijn lievelingsfilms/-series:

Films kijk ik niet heel veel, maar ik moet zeggen dat er weinig is dat kan tippen aan de Lord of the Rings trilogie. Wat series betreft volg ik momenteel Better call Saul, Game of Thrones en The Walking Dead, maar daarbij moet ik zeggen dat ik de laatste twee steeds vaker als guilty pleasure zie. De scripts van die twee zijn met de jaren toch een beetje in kwaliteit verminderd.

Mijn grepolis 'carriere':
In het recente verleden vrijwel onbestaand, ik ben wat sommige mensen zouden omschrijven als een 'af-noob'.

Ik zou niet kunnen leven zonder..

Goede vraag, wellicht de beste die tot nu toe gesteld is. Gezien de hoeveelheid tijd die ik online doorbreng, zie ik mezelf gedwongen om hier te antwoorden met 'het internet'. Daarnaast zijn muziek en literatuur ook twee dingen die ik niet zou willen missen in de wereld.

Ik hou niet van..

Oeh, dit is het punt waar ik helemaal los kan gaan, geweldig.
-Ik houd niet van ongeveer alle hysterische supermarkttrends die het leven van mensen zo nu en dan totaal lijken te beheersen, denk hierbij bijvoorbeeld aan de hausse rond 'powerfoods' zoals quinoa en aanverwante troep.
-Ik houd niet van hipsters.
-Ik houd niet van mensen die mij een hipster noemen omdat ik een bepaalde soort bril heb (kuch Batbeetje kuch).
-ik heb een hekel aan 'enge' popmuzikanten die de neiging voelen hun zelfbeeld op te krikken door raar te gaan doen.
-ik heb ook een hekel aan witloof en rabarber. Ik ben er zelfs van overtuigd dat dat laatste een onkruid is en dat mensen er tijdens een of andere hongersnood achtergekomen zijn dat je er niet van dood gaat en dat het enigszins te pruimen is als je er een kilo suiker overheen mietert. Van mij had het bij die hongersnood mogen blijven.


sammy95

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب