عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 18 mai 2015

Game team Artifex

Hoi allemaal,

Ik ben Artifex en maak sinds 20 april 2015 onderdeel uit van het Game team van Grepolis.nl

Ik maak graag van de gelegenheid gebruik om mij voor te stellen aan jullie.

Naam:
Artifex

Leeftijd:
22

Mijn beroep / opleiding:
Ik studeer momenteel BTG aan het HBO in Eindhoven.
Ook ben ik voorzitter van een stichtingsbestuur, waarbij ik overzicht behoud maar ook voorzitter ben van de werkgroep opendag en deelnemer aan de werkgroep nieuwe locatie.

Mijn hobby's/interesses:
- Gezellig een drankje doen met vrienden
- Serie's kijken (echt enorm veel en origineel)
- Voorzitterschap van het bestuur
- Dingen uitwerken en creatief denken en bezig zijn
- Genieten van rust
- TV kijken ook naar verschillende serie's

Mijn lievelingsmuziek:
Ik luister naar behoorlijk veel, van de 80's tot de top 40 van nu, maar voornamelijk luister ik naar de muziek op 3fm en slamfm.

Mijn lievelingsfilmen/-series:
Zoals eerder genoemd een groot fan van serie's dus daar gaat die:
- Greys Anatomy
- Kinderen geen Bezwaar
- Hotel Babylon
- Las Vegas
- How to get away with murder
- Grimm
- Kees en Co
- Are you being Served
- Body of Proof
- Chuck
- The Ghostwhisperer
- Alle series rondom het Schaep met de 5 pooten

lievelingsfilm van het moment: Divergent en binnenkort waarschijnlijk Insurgent

Ik hou niet van...
Mensen die op een station 5 minuten nodig hebben om in of uit te checken en vervolgens nog niet eens doorlopen.

Waar ik voor sta als teamlid:
Kernwoorden zijn hiervoor - Eerlijkheid, begrip, vertrouwen en rechtvaardigheid.
Ik streef er naar om het spel eerlijk en rechtvaardig te laten verlopen. Iedereen is immers op de hoogte van de regels en het is belangrijk dat deze ook worden nageleefd. Om te zorgen dat ik/wij dit goed kunnen doen is vertrouwen en begrip nodig.

Heb je nog vragen, opmerkingen of wil je graag een (informeel) gesprekje met me aangaan? Dat kan! Plaats een reactie in dit topic en ik zal proberen zo snel mogelijk te reageren.


Game team Artifex

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب