عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 17 mai 2015

Discussie Onvolwassenheid binnen het team

Een goede avond,

Wellicht dat sommige mensen me nog kennen van vroeger, ik had niet verwacht dat ik hier ooit nog zou posten, maar wat er vandaag gebeurde, zorgde er toch voor dat ik mezelf genoodzaakt achtte om mijn mening te uiten. Aangezien ik na al die jaren, en vrij lange, verplichte pauzes de regels wel ken, zal ik geen namen noemen van mensen. Ik doel hiermee op de onvolwassenheid van sommige mensen uit het moderatorteam. Ik ga hiermee niet in op acties die vandaag door mensen zijn ondernomen, daar gaat dit topic niet over, ik hoef daar dan ook geen reacties over, ik zal hieronder enkele reacties quoten, de namen zijn weggehaald om het lekker volgens de regels te houden;


[19:39:15] ***: Irritant kutkind.
Tjah, zullen we deze reactie maar even voor zich laten spreken? Het lijkt me dat dit soort mensen niet instaat zijn om rustig te blijven tijdens een discussie, persoonlijk stel ik voor dat in soortgelijke situaties dit soort mensen zich hier niet over mogen uitlaten...
[19:43:47] ***: dubbeltjes maken, hoe zielig is dat :P durf je niet met je main op het forum komen
Andere mensen zielig noemen vind ik mijn ogen onrespectvol en totaal onvolwassen, er is een reden dat het voor moderatoren een regel is dat ze minimaal achttien jaar of ouder zijn, ik meen dat hier in het verleden strenger mee om werd gegaan in verband met de Duitse wetgeving, als ik dan dit soort reacties lees, ben ik bang dat er toch te soepel met deze richtlijn om wordt
Een coup in een land mag?
[19:45:33] ***: dan hou je je toch even gedeisd tot je je ban op je main voorbij is? je maakt het alleen maar erger met dubbeltjes hoe lame zijn jullie :P
Weeral een soortgelijke reactie, vooral die laatste zin zit me enorm dwars; een totaal misplaatste belediging, dit is iets wat ik van basisschool kinderen verwacht, niet van mensen ouder dan negen, als je van mening bent dat iets onvolwassen is, dan lijkt het me dat je dat voor jezelf houdt, dat je kalm blijft in soortgelijke situaties en indien je dat niet kan, je de aandacht ontwijkt, niet juist opzoekt.
[19:47:15] ***: Heir, je doet wel stoer en zo, maar je pakt iets toch niet echt handig aan, ipv antwoorden heb je een ban x)
Wordt er hiermee gesuggereerd dat het niet allebei mogelijk is? Er wordt dus aangegeven dat er daadwerkelijk een mogelijkheid is op antwoorden, maar dat de betreffende moderatoren liever bans uitdelen dan ernaar trachten om de huidige situatie op te lossen, het lijkt me belangrijker dat er naar een gemeenschappelijk doel wordt gestreefd, dan dat er wordt gemeten wie
[19:48:48] *** met dubbeltjes ga je er niet geraken hoor, je komt nog meer in de problemen en jullie ragen erna nog meer xd
Wauw, als we het toch hebben over het beste met de community voorhebben, dan vind ik dit een zeer bijzondere reactie; sinds wanneer is het humoristisch dat er mensen geband worden?

Om even door te bouwen op de laatste quote; deze mensen vinden het klaarblijkelijk leuk wat er allemaal gebeurt, voor hen is het namelijk een kans om ervoor te zorgen dat er nog meer problemen komen en er nog meer mensen boos worden. Als speler heb ik hier natuurlijk veel minder over te zeggen, maar persoonlijk denk ik dat dat het belangrijk is dat moderatoren, zoals in de officiële lijst met eisen staat, respect kunnen opbrengen richting de community, en het liefst ook de community willen helpen, niet straffen. Ik hoop dat de individuele moderatoren zelf na gaan denken of ze wel zo volwassen bezig waren. Wat ik probeer te bereiken met dit topic? Ik wil dat de moderatoren die zich na deze post aangesproken voelen, hun gedrag aanpassen, en indien dit niet haalbaar is, zij de situatie zelf goed genoeg in kunnen schatten door zichzelf terug te trekken in plaats van het geven van onvolwassen reacties, of die nou uitgelokt zijn of niet; je bent een afgevaardigde van het Grepolis Team, je acties spreken voor die van de Nederlandse server, indien je niet met die consequenties om kan gaan, lijkt het me dat er een andere oplossing moet komen.

Als oplossing stel ik allereerst voor dat de regel van 18+ strenger gehandhaafd wordt, quotes die hierboven zijn gepost zijn onder andere quotes van mensen uit het team die nog niet reeds de leeftijd van achttien hebben bereikt, het lijkt me dat in soortgelijke situaties de volwassenheid verkeerd in ingeschat, wellicht dat dit in de toekomst voorkomen kan worden door mensen te laten solliciteren via de plaats die daarvoor bedoeld is, niet dat bevriende moderatoren ervoor proberen te zorgen dat je voorgetrokken wordt, ondanks je leeftijd, want dan kom je met soortgelijke mensen in een team vol moderatoren, een vrij grote teleurstelling. Ik hoop dat de community hierin haar mening durft te uiten over onvolwassen reacties van moderatoren, zonder de namen van deze mensen te noemen, haten richting individuen zorgt voor niets meer dan haat terug, ik hoop dat de mensen die zich aangesproken durven te reageren en durven hun excuses aan te bieden voor gedane reacties; door dat te doen, zorg je er namelijk voor dat mensen zich ergens overheen kunnen zetten, iets wat gezien vandaag noodzakelijk is.

Wellicht niet helemaal on-topic, maar ik acht het belangrijk genoeg om te vermelden; ik wil graag RabbidRobin complimenteren hoe hij met de situatie is omgegaan vandaag, als een van de weinige mensen uit het team heeft hij zich ten alle tijden volwassen gedragen; op een kalme toon antwoord gegeven en ervoor gezorgd dat de situatie niet erger uit de hand liep dan hij al was, ik hoop dat iedereen die zich reeds aangesproken voelt een voorbeeld kan nemen aan Rabbid.


Discussie Onvolwassenheid binnen het team

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب