عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 8 avril 2015

Vraag Registratie formulier aanpassen

Goedendag,



Voor de zaak ben ik bezig een website + shop te bouwen.

Dit verloopt zeer voorspoedig, ik heb al enkele jaren ervaring met Joomla...



Nu loop ik tegen het volgende aan, als klanten zich gaan registreren krijgen ze van Joomla de volgende velden om in te vullen :



Naam *

Gebruikersnaam *

E-mail *

Wachtwoord *

Wachtwoord bevestigen *



De bovenste tekst ''naam'' zou ik graag vervangen door de term ; Bedrijfsnaam.



Dat het mogelijk moet zijn weet ik voor 90%, echter waar ik deze tekst kan vinden om aan te passen is mij geheel een raadsel.



Wellicht dat jullie mij kunnen helpen ?



Alvast vreselijk bedankt !



Groet,



Kunst





Vraag Registratie formulier aanpassen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب