عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 8 avril 2015

Times Gettin' Hard


If you're not in it for the love of the Game, would you please f*ck off.



De laatste tijd verziekt InnoGames het spelplezier steeds meer, dat is blijkbaar wat ze willen, niets anders dan geld verdienen. Sommige stoppen, begrijpelijk, maar er zijn ook spelers die zeggen dat het 'business' is en doorgaan. Dat klopt, voor InnoGames is het business. Dit betekent nog niet dat je het moet opgeven, je kan er nog altijd plezier uit halen.



Hierbij een premade voor diegene die nog wel plezier zoeken in Grepolis. Ik geloof nog altijd dat de toppers willen blijven spelen, maar niet weten hoe ze plezier moeten krijgen tijdens het spelen waarbij InnoGames het ze een stuk moeilijker hebben gemaakt. Zelf ben ik ook zo'n speler en ik weet zeker dat er altijd wel een manier is. Graag roep ik alle spelers op die weten dat ze goed genoeg voor Inno zijn en het toch nog een laatste kans willen geven.



"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time."



Kort maar krachtig, alle spelers die denken dat ze nog steeds 100% kunnen geven zijn welkom. Gewoon knallen, geen gedoe, een hechte groep van niet meer dan 40 spelers die weten dat ze het vol kunnen houden tegen de 'pay2win' spelers. De start info volgt via privé of skype. Skype wordt een pré.



Stuur even een berichtje dmv het AF --> privéberichten of IG --> Marathon, meer vraag ik niet van je. Ik neem aan dat ervaring, motivatie, etc etc vanzelfsprekend is. Ik hoop dat ik nog een aantal toppers wakker kan schudden om het toch te proberen.



Happy Hunting,

Project Zegevieren.





Times Gettin' Hard

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب