عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 9 avril 2015

Rutger101 / InYourSleep

Wel. Mijn eigen topic. Omdat het kan. Stiekum implicerend dat er iemand geïnteresseerd in is, en dat is niet het geval, lijkt me. Dit forumonderdeel gaat, gok ik zo, heel snel vervallen in kwaliteitsloos gespam, maar ach, daar ben ik graag onderdeel van.



Wel, dit forumaccount is gerelateerd aan dezelfde spelersnaam van Mu, verder heb ik op Tau het account nebelsturmer gehad, en speel ik op Lamia nu onder de naam InYourSleep. Dit in een grandioos mislukte poging om enigszins anoniem te blijven. Naam refereert aan mijn slaapritme, uiteraard, daar ben ik berucht om :d



Verder weten de mensen die mij kennen wel dat ik ontzettend lui ben, dus ik kopieer gewoon dat falende lijstje, min of meer.



Leeftijd / Verjaardag: 18, 13 augustus. In de vakantie altijd weg dus, RIP verjaardagsfeestjes.



Woonplaats: Daar is echt niemand in geïnteresseerd. Hoop ik. Denk ik.



Foto: Ha. Fun. Tuurlijk niet.



Mijn beroep / opleiding: Eerstejaars technische wiskunde. Ondanks een enigszins matige inzet gewoon soepel erdoor aan het rollen, wonderbaarlijk genoeg.



Mijn hobbies/interesses: (Zaal)voetbal, luister veel muziek, af en toe doe ik eens sociaal (uitzondering huwr, niet bang worden). Tja. Is Grepolis een hobby van me? Ik weet het onderhand niet meer. Zowel het spel als het AF zijn steeds vaker gewoon sneu, maar ach. Als we kijken naar tijdsbesteding is Grepo zeker een hobby van me x)

De vraag is me vaker gesteld, gisteren toevallig weer. Wat doe ik nog op het AF? Ik citeer mezelf, en daarmee iemand anders: 'Het AF is net een slechte film. Ja, hij is kut, maar je zit er, en het is steeds net niet slecht genoeg om weg te gaan'.



Nou. Dat dus.



Mijn lievelingsmuziek: Ach. Van alles, om maar creatief te zijn. Variërend van metal & rock tot dubstep, trance, nightcore, ... . Ik post regelmatig in het muziektopic, kijk daar maar x)



Mijn lievelingsfilms/-series: Ik kijk geen films, ook geen series, dus nope.



Ik zou niet kunnen leven zonder: Eigenlijk is er op dit moment niets wat ik niet zou kunnen missen, om maar gewoon serieus antwoord te geven, in plaats van 'chocola, haha'. Ben er nog niet uit of dat positief of negatief is.



Ik hou niet van: God, er is zoveel waar ik niet van hou. Het OV, witlof, mensen die vragen hoe mijn dag was, het feit dat de oplader van mijn telefoon net te kort is om lekker in mijn bed mee te liggen, spinazie, dit soort topics, ... .

Ik stop maar, lijkt me een strak plan.



Vragen mogen altijd, I guess.



Rutger





Rutger101 / InYourSleep

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب