عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 9 avril 2015

Eerst lezen: Hoe je eigen voorsteltopic te maken!


Eerst lezen: Hoe je eigen voorsteltopic te maken!



Beste forumgangers,



Had je altijd al je medeforumgangers beter willen leren kennen? Had je bepaalde vragen voor hen maar heb je die nooit kunnen stellen? Had je altijd al jezelf willen voorstellen aan je mede-forumgangers, maar je wist niet goed hoe je dat moet doen?



Dan is dit de perfecte plek! Je kan hier je eigen voorstellingstopic maken!

Je kan jezelf, nadat je een topic hebt gemaakt met je spelers/forumnaam als titel, voorstellen aan de hand van een voorbeeld (onderaan) of je kan jezelf op een originele manier voorstellen, bijvoorbeeld een interview met jezelf,…



Jullie mogen alles vragen wat je wil, zolang de forumregels gerespecteerd worden. Daarbij hoeft de voorsteller op bepaalde vragen geen antwoord te geven, bijvoorbeeld als het een privé vraag is.



Het heeft geen zin om een vraag te herhalen als de persoon niet op de vraag wil antwoorden. Kleine antwoorden die geen directe vraag bevatten maar toch interessant zijn om in het topic te plaatsen zijn toegestaan. Zolang dit niet resulteert in ellenlange discussies is dit geen enkel probleem.



Wij hopen zo dat hierdoor de kennismaking tussen leden vlotter verloopt.



Met vriendelijke groet,

Jullie Grepolis.nl team



Voorbeeld


Quote:




Naam forum / spel:



Leeftijd / Verjaardag:



Woonplaats:



Foto: (hoeft niet, mag wel)



Mijn beroep / opleiding:



Mijn hobbies/interesses:



Mijn lievelingsmuziek:



Mijn lievelingsfilms/-series:



Mijn grepolis 'carriere':



Ik zou niet kunnen leven zonder..




Ik hou niet van..



...of maak en deel je eigen verhaal!





Eerst lezen: Hoe je eigen voorsteltopic te maken!

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب