عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 20 février 2019

linux ervaring/mislukking en....

Vermist er wat Linux actie is gekomen, ook door nightraver die melde ga poging wagen om leven in Minatica te blazen.
Awel wil ook mijn heel klein steentje bijdragen;)
Wat was jullie eerste Linux OS?Had je problemen?Wat is je lievings distro?Waar om?Wat mis je en....
Steek van wal.
Mijn eerste Linux was Mint 13 naast Win7,alles was goed gelukt.begon dan wat in Live distro(s) te bekijken zo als Ubuntu vond ik fijn .Mint vervangen door Ubuntu (denk 14 toen?).
Dan door later op een forum iemand (lees proberen) te helpen met MInt installatie,loop ik ban op(speciaal verhaal)
Maar leer wel iemand kennen , beiden echt beginners in Linux .Ineens kwam die af heb een top OS ondekt namelijk Zorin en zo stond ik mee aan de wieg van het kindje Zorin Nederlands.
Oké jullie nu:D
En ja heb ook veel problemen en mislukkingen gekend(komt nog wel)
Zodus vertel laat je gaan en vertel jullie verhalen...en geen mens mag lachen!!!!Al doende leer je....
Kaiser


linux ervaring/mislukking en....

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب