عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 21 décembre 2018

Komende feestdagen

Met nog enkele dagen te gaan zullen we midden in het feestgedruis belanden. Dat geldt toch voor de meesten onder ons.
Vergeet ook niet te denken aan de mensen die minder bedeeld zijn, of zij die door ziekte aan hun bed zijn gekluisterd. En denk vooral hoe gelukkig je zelf bent, met je familie of beste vrienden om je heen, genietend van een heerlijk maal of een glaasje met iets anders dan water.
Ik wilde jullie naar gewoonte weer eens trakteren op een waterval aan wensen, maar helaas ontbreken me op dit moment de woorden. Ik heb er gewoon dit van gemaakt, het heeft me veel vapeurs en bibbers bezorgd, maar ik hoop dat jullie het kunnen appreciëren.


Komende feestdagen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب