عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 7 décembre 2018

Kerstkaartje

Hallokes allemaal,

Met deze zit ik al paar dagen in mijn hoofd om te posten, maar ik wilde eerst ons goed heilig man met zijn pieten laten passeren voor ik hem effectief poste. Nu deze zit ondertussen op den boot terug naar Spanje, dus ik kan mijn gang gaan.

Ik wilde dus graag een uitdaging starten voor het maken van een kerst/nieuwjaarskaart. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik verstuur de laatste jaren mijn kaartjes digitaal per email ofzo. Ik wil hier geen wedstrijd van maken, leek mij gewoon een leuke tussen door activiteit.

Geen wedstrijd, dus ook niet teveel regels, laat dus vooral jullie verbeelding zijn gang gaan. Ik hou mijn afmetingen op 10 x 15 cm (of andersom). Ook maakt het niet uit met welke software jullie werken voor deze.

Ik ben benieuwd naar jullie resultaten.


Grtjs Nightraver.


Kerstkaartje

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب