عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 26 décembre 2018

Help hoe los ik dat op?

Beste,
ik zit met een vraag?
ik heb verschillende excel bestanden van klanten
in ieder van deze (9) staan producten met een unieke nummer
ook heb ik een excel bestand van totaal van deze 9 klanten
In de bestanden van de klanten moet ik gegevens in typen (aantallen) bij de juiste producten,
nu zou ik willen dat ik dan ook die gegevens krijg in die totaal lijst bij de juiste klant bij de juiste producten.
Hoe doe ik dat? ik weet dat het kan maar ik weet niet hoe!
De bedoeling is ook dat ik in de bestanden formules (gebruik alleen de som formule)

Mij bedoeling is dat ik niet moet knippen en plakken zo loopt het mis met mij.
Ps: ik werk met Microsoft office maar op de ander pc heb ik allen open office!
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
Veronique


Help hoe los ik dat op?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب