عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 31 décembre 2018

gpu power 1080TI

Beste

De laatste dagen heb ik enorm last van korte haperingen tijdens videogames
De ene al wat meer dan de andere maar het begint nu echt op te vallen

Ondanks dat de fps goed is heb ik een furmark benchmark geprobeerd
Alles is dus prima (avg fps,temperatuur)
Maar het valt mij op dat de gpu power TDP constant danst in furmark en zelfs daar ook heel lichte haperingen geeft elke x aantal seconden

Gpu power gaat van 98 naar 42 weer naar 95 en zo weer zakkend naar 40,70,98,96,52...

Is dit normaal of lijkt er toch iets mis te zijn met de grafische kaart of moet ik het eerder bij mijn voeding gaan zoeken
Het is een nieuwe corsair voeding en op de metingen daar zijn de voltages ook allemaal perfect en het wattage verbruik in totaal in en out is ook goed en stabiel(op een dropje na)


gpu power 1080TI

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب