عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 20 novembre 2018

Wallpaper wedstrijdje

Hallokes iedereen,

Ik zet deze bewust op in het forum grafisch algemeen. Omdat het voor mij niet uitmaakt met welke programma je het doet, als je het maar zelf gemaakt hebt.

Ik had dus graag een wedstrijdje georganiseerd voor het maken van een Minatica wallpaper. Hoe jullie deze invullen mogen jullie geheel zelf kiezen van mij.

Wat resolutie betreft ik denk dat de meest gebruikte resolutie zowat 1920x1080 zal zijn, niet? Ik stel voor dat de afbeelding die je hier upload die afmeting gebruikt in elk geval (je kan hem voor uzelf altijd in een ander formaat opslaan).

Wedstrijd loopt een weekje. Dus tot 27/11/2018. Dan zal ik een nieuwe wedstrijd maken ook in dit forum. De winnaar van deze wedstrijd wordt dan ten laatste op donderdag 29/11/2018 bekend gemaakt.

Veel succes.


Wallpaper wedstrijdje

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب