عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 16 avril 2018

Windows 10 Zeer trage performance van laptop

Hallo allemaal

Ik kamp al een tijdje met een zéér trage laptop en door het tijdgebrek ben ik het formatteren een beetje blijven uitstellen maar afgelopen weekend heb ik er dan eindelijk tijd voor gemaakt.

Nu merk ik echter dat na het formatteren er eigenlijk geen echte verbetering is. Vermoedelijk ligt dit dan aan het feit dat mijn schijf constant tegen 100% draait. Heeft iemand een idee wat de oorzaak hiervan kan zijn? Ohja, hieronder hapert mijn muisbeweging ook zeer vaak (zeer vervelend dus).

Zie voorbeeld hieronder:

[IMG][/IMG]


Windows 10 Zeer trage performance van laptop

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب