عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 12 septembre 2017

printer print kleuren niet meer mooie af

Hallo,
Ik heb een HP deskjet 7612 en ik heb mijn printer tijdens de schoolvakantie niet meer gebruikt. Nu schooljaar terug gestart is en ik een afdrukt wilde maken was de kleur geel meer groen dan geel en de kleur rood meer donker bordeaux dan helder rood.
De inktpatronen waren best wel gebruikt zeker de kleur geel. Ik heb dan maar alle inktpatronen vervangen zowel de kleuren inktpatronen als de zwarte inktpatroon. Even dan test gedaan in tekenprogramma of de kleuren afzonderlijk mooi werden afgedrukt, maar de kleuren werden niet meer mooie afgedrukt geel was meer mosterdgroen en rood niet helderrood maar donker bordeaux. Printer is nog geen jaar oud . Wat kan hiervan de oorzaak zijn en kan ik hieraan iets doen ?


printer print kleuren niet meer mooie af

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب