عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 13 juillet 2017

Communicatie Multihunters bij bans

Onder het mom van dat dit topic hier thuishoort als `andere verbeterpunten voor de crew`

Ter verduidelijking: Het gaat hier niet over mijn account, wel van een alliantielid. Ik wil ook niet praten over de ban, puur op de manier van communiceren vanuit de crew, of deze persoon (ik noem geen namen) specifiek. Hij of zij zal wel weten dat het over hem/haar gaat.

Situatie:
Iemand in onze alliantie heeft een ban gekregen en stelde de vraag waarom dit was als volgt:
Beste Multihunter,
Tot mijn verbazing zie ik dat ik een ban heb gekregen, Zou U mij kunnen vertellen waarom ik een ban gekregen heb? Ik weet namelijk niet wat ik verkeerd heb gedaan?
Met vriendelijk groet,



Hierop kreeg deze persoon direct volgend antwoord:
Beste xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx,

Wat een mazzel dat je al jaren speelt met je botje en nu pas gepakt word.

Ik mag je echter wel de straf geven van 50% pop reductie + pakhuizen leeg en troepen weg want dat is de standaard straf voor de informatie die ik heb.
Je mag uiteraard in protest gaan bij de community manger maar hou er dan rekening mee dat de ban nog langer gaat duren en de straf nog hoger kan uitvallen.

Mag ik jou account weer vrijgeven?

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. Mocht je meer informatie willen ontvangen, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Jouw Travian: Legends Team





Hierbij wil ik 2 dingen aanhalen:
1. Wat een mazzel dat je al jaren speelt met je botje en nu pas gepakt word.
De server is helaas nog geen enkele jaren bezig, dus de persoon hier wordt bekeken op zijn verleden inclussief het heden? Dit kan er voor zorgen dat de straf die aangegeven wordt onrechtmatig verhoogd wordt. Alsook is deze zin best grof. Hoogstens mag de multihunter aangeven dat je ziet dat er een bot gebruikt wordt sinds het begin van de server, met andere woorden is de zinsopbouw gewoon ondermaats.

2. Je mag uiteraard in protest gaan bij de community manger maar hou er dan rekening mee dat de ban nog langer gaat duren en de straf nog hoger kan uitvallen.
Delen we tegenwoordig al straffen zonder dat er langs de speler zijn kant een vraag / tegenvoorstel mag gedaan worden? Er wordt aangegeven een bot te gebruiken, prima, waarvoor, hoe lang, ...? Eventuele locaties zouden handig zijn om tot een oplossing te komen. Er wordt zxeer zelden bewijs vorogelegd omdat het zogenaamd overduidelijk is voor de multihunters.
Beeld je even in dat er 2 mensen op 1 account spelen en dat de multihunter nu toevallig met de `cleane` van de 2 aan het praten is die letterlijk niets weet???
In mijn ogen komt dit punt er dus letterlijk op neer, je bent gebannen, accepteer je straf en shut the f*ck up. Ook al weet je van niets...




Nogmaals, dit is geen discussietopic over het al dan niet terect zijn van die ban! Wel over de communicatie waarop van uit de multihunter(s)....


Communicatie Multihunters bij bans

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب