عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 7 mai 2017

Weerwolven #104 - Otterman

Het was 1768, een vredig dorpje aan de berg. Het had alles om zich heen bossen, rivieren, weilanden en het dichtgelegen dorpje lag zo’n 97 km verder op. Het was een dorp met vele nieuwkomers want het dorp was recentelijk gesticht en groeide flink. Er was van alles! De bakker, een slager, een boswachter, de kapper, een kerk en nog veel meer!

Op een regenachtige nacht was iedereen in hun nestje, zelfs de dronkenlappen van het achtergebied. Maar deze nacht was niet als geen ander, want het dorpje zou een terreur over zich heen krijgen die waarover nog lang gesproken zou worden.

1. Daan
2. Tetmiera
3. cet cool
4. Tollie
5. Legioen
6. Boon
7. 123berber
8. Hydra
9. Ghosttrol
10. Abdul
11. Dominique87

Spelregels:
- Stemmen voor lynch doe je dikgedrukt.
- Stemmen voor burgemeester doe je onderstreept.
- Je mag niet op jezelf stemmen!
- Als de lynch vier uur voor de deadline wijzigt, dan wordt de deadline met twaalf uur verlengd.
- Bij gelijke stand voor de lynch bepaalt de burgemeester wie er sterft.
- Als de burgemeester sterft kiest hij/zij een opvolger uit.
- Na drie keer inactiviteit lig je automatisch uit het spel.
- Als je geen rol hebt met nachtelijke activiteit, hoef je je ook niet te melden.
- Wil jij je stem wijzigen, dan zet jij in een nieuwe post het volgende: je oude stem doorgestreept en je nieuwe stem dikgedrukt.
- Alle rollen kunnen voorkomen in het spel.

-Met doden mag deze ronde beslist niet gepraat worden. Er kunnen namelijk "ondode"-stemmen zijn! Ondode stemmen zijn anoniem! (Dorpsidioot is de enige uitzondering op die regel. Die mag blijven praten na zijn dood, maar niet met andere doden praten.)

- Het is mogelijk dat er een fluitspeler in het spel zit. De fluitspeler kan de ene nacht 1 speler befluiten en de andere nacht 2 spelers

- Als er een Cupido in het spel zit koppelt ie zichzelf aan een geliefde.

- Indien er een heks is moet ie 's nachts kiezen: (blind) genezen of doden. Zij krijgt geen slachtoffer te horen en moet tegelijk met iedereen haar nachtactie doorgeven. Enige uitzondering: als er meerdere doden vallen in de nacht dat de heks gekozen heeft om te genezen. Dan moet de heks (zonder overleg en zo snel mogelijk) kiezen wie zij geneest.

- Mogelijke heiligen hebben 1 flesje water.

- Mogelijk nieuwe rol: Stalker
De stalker kan 2 keer in het spel een speler uitkiezen wie hij zal stalken die nacht.
Als deze speler een actie uitvoert zal de stalker te horen krijgen dat zijn doelwit een actie uitgevoerd heeft.

Beperkingen:
De stalker krijgt geen kanten/rollen te horen. Hij krijgt alleen een PM met daarin vermeld of zijn doelwit iets gedaan heeft.
Als de stalker een wolf stalkt, dan is er een kans dat de stalker de lunch als actie ziet. Die kans wordt groter als er minder wolven zijn.
Wanneer het doelwit 2 acties uitvoert (bijv heks die 2 drankjes gebruikt) krijgt hij te horen dat zijn doelwit een actie heeft gedaan (dus geen 2).
Wanneer het doelwit van de stalker het lunchslachtoffer is maar gered is krijgt de stalker te horen dat zijn doelwit gered is.

Deadline nacht 1: Dinsdag 09 mei 21:00

Veel plezier, als er vragen zijn ben ik via de pm beschikbaar of skype (Otter058)


Weerwolven #104 - Otterman

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب