عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 23 mai 2017

Dieren die verdwijnen voor 2 seconde?

Hoi,

Vannacht hadden we een leuke loopactie, 3 van de 4 dorpen verdwenen van de kaart, maar bij een dorp was er iets raars, na me veeg liepen er 840 katas dood, toen de tussenveeg als 9e aankwam zagen we wat er stond.
Namelijk:
http://ift.tt/2rvJOwc
Met een beetje traviankennis geloof ik hier helemaal niks van.
En lijkt dit me een bug waardoor niet me 1e veeg deze dieren gesloopt heeft en ik dus heel wat extra kosten heb.

Graag zie ik dan ook de schade van tussenveeg + de 7x120 katapulten terug op me account.
Al vaker het vermoeden gehad dat er wat niet klopte, maar dan was het wat lastiger te bewijzen..

Groetjes Jorre


Dieren die verdwijnen voor 2 seconde?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب