عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 12 mars 2017

Hoe een cropper bouwen en dorpen functie

Hey
Ik ben begonnen op server nl1 en ik wil mijn volgend dorp een 9 of 15 cropper maken, maar heb een aantal vragen. Ik heb momenteel een residentie, maar zou een palijs beter zijn?
Vanaf wanneer maak ik mijn cropper een hoofdorp.
Hou bouw ik mijn cropper uit? bepaalde gebouwen?
Maak ik zelf legers in mijn cropper of maak ik een dorp dat troepen maakt en stuur het naar mijn cropper dorp.
Ik had ergens gelezen elk dorp heeft een functie, (aanval,verdediging en grondstoffen)

Sorry voor de warboel van vragen.

Mvg


Hoe een cropper bouwen en dorpen functie

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب