عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 6 février 2017

SirPrize 2017

Ik ben Heintje, ervaren speler van Travian sinds 2005.

Kort geleden kreeg ik het idee een soort "Nobel prijs" voor Gamers te lanceren. Genaamd: SirPrize

Meer hierover valt hier te lezen:
http://ift.tt/2lbp6zd

en een wat uitgebreidere motivatie op de eerder genoemde website onder Essays:
http://ift.tt/2lbhXyB

Ik heb het spel Travian gekozen als pilot voor de prijs, om te kijken of het werkt. Het idee is om via Crowdfunding geld op te halen voor de winnaar van de prijs. Graag zou ik de winnaar van de eerste SirPrize Travian NL minimaal 100 euro willen geven, en ik hoop dit bedrag via Crowdfunding op te halen.

Ik pledge alvast 20 euro, de prijs wordt uitgekeerd zodra we een minimum van 100 euro aantikken. Ik maak de Kickstarter campagne aan wanneer we in dit topic genoeg pledges hebben. Het prijzengeld zal uitsluitend naar de winnaar gaan.

Ben ook op zoek naar ervaren Travian spelers die willen jureren. De top10 nominaties worden uitgenodigd voor een plekje in de erelijst, de League Of Respected Gentlemen. (LORG)

Zie jullie reacties graag tegemoet!
- Hein


SirPrize 2017

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب