عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 28 décembre 2016

Vraag Webshop en/of website

Beste...., na wat zoekacties ga ik toch mijn vraag maar hier stallen. Mij is gevraagd om mee te denken bij het maken van een webshop / -site voor een kledingwinkel. Tijdens de zoekacties kwamen de volgende termen voorbij:
- Magento, Hikashop, Virtuemart.
Nu is het ook nog zo dat de winkel gebruik maakt van SW-Retail kassasysteem en gekoppeld wilt zien met de webshop.
Gezien ik in het verleden wel iets gedaan heb met het opzetten en bijhouden van websites, vind ik het een moeilijke beslissing om hiermee een start te maken. Het opzetten van een dergelijke omgeving vergt toch, naar mijns inziens, meer ervaring.
Mogelijk dat iemand mij toch het een en ander kan vertellen, wat wel of niet kan en of ik hierin ook moet gaan verdiepen voordat ik deze winkeleigenaren valse belofte ga aanbieden.


Vraag Webshop en/of website

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب