عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 14 décembre 2016

Vraag Adresbalk verbergen

Goedendag,
Op mijn website heb ik veel artikelen staan achter een wachtwoord. Je kan de artikelen dus alleen lezen nadat je je hebt aangemeld/bent ingelogd.
In de artikelen staat vaak een afbeelding met een link. Klikken op de afbeelding verwijst vervolgens naar een fotoserie.
Dit ziet er bijvoorbeeld zo uit: http://ift.tt/2hlbEFS
Het laatste: 20161214 is de plaats waar de foto's staan.

Mijn probleem: als iemand netjes inlogt en de foto's bekijkt, en iemand anders -die niet is ingelogd- noteert bovenstaande link, dan kan die iemand anders de link intikken en zonder inloggen bij mijn foto's komen. Dat gaat namelijk buiten de inlog om.

Mijn vraag: is dit te voorkomen? Door bijvoorbeeld (een deel van) de link te verbergen of anderszins?
Opmerking: ik hoef niet echt duidelijk door zoekmachines gevonden te worden. De site is afgeschermd en via de inlog beschikbaar voor familie.

Groeten, Piet


Vraag Adresbalk verbergen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب