عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 3 décembre 2016

Kan niet meer op mijn backend komen

Beste mensen. Wij zijn nieuw hier en lid geworden omdat we een probleem met onze site hebben. Het volgende is het geval. Ik benader onze site met het gebruik van een wachtwoord, en daarna log ik in op de backend van de site. Wanneer ik nu de site benader met het eerste ww dan kom ik op het inlog scherm Op het moment dat ik op inloggen klik wordt er een nieuw tabblad geopend en daar komt een bloemenverkoop site tevoorschijn (soms ook andere) Als dit gebeurt is wordt mijn inlog scherm afgeschermd door een Mackeeper reclame waarin gezegd wordt dat mijn site als onbetrouwbaar is gekwalificeerd en dat ie daarom geblokkeerd word. Het probleem kan alleen verholpen worden door Mackeeper te installeren. Ik kan dus verder niet meer op de backend werken. Probleem ligt volgens mij bij One.com waar de site gehost is maar het contact met hen is stroeven ook zij weten geen antwoord. Ik heb al filmpjes moeten maken om te laten zien wat de handelingen van mij zijn maar dan vragen ze nog wat ik dan precies doe..... Wat mij opgevallen is dat als ik met het 1e ww naar de inlogpagina ga en ik klik op inloggen dan verschijnen er snel achter elkaar allerlei website namen en ip adressen . Ik denk dus dat het om het ww gaat wat ik als eerste gebruik om naar m'n backend te gaan. Lang verhaal maar moest het even kwijt ;-)


Kan niet meer op mijn backend komen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب