عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 13 décembre 2016

Eindspel

Beste S3 spelers

Helaas gaat travian achteruit en is het niet meer wat het geweest is en is deze s3 daar een goed voorbeeld van .

Er blijven gewoon de nodige arte bij de natars liggen en grote ally`s zie je er ook niet meer , enige wat je nog ziet is kleine groepjes goede spelers die een beetje willen rellen .

Ik had echt het idee hier komt echt totaal geen eindspel meer op de server maar denk dat DTC de enige is die het nog wil of gaat proberen .

Dat is geen echt eindspel meer vind ik en niet echt spannend meer .

Helaas ben ik hier wat later voor de lol gekomen en dacht maak gewoon een lol ally dus met onze ally in een eindspel instappen heeft geen nut .

Ik weet er zijn toch in diverse ally`s en overal op de server spelers die het leuk vinden om een eindspel te spelen .

Dus ik kom nu met een heel gek idee ;

Ik ben bereid om voor iedereen die graag eindspel wil spelen dit proberen te regelen , dus met andere woorden ik wil een WW bouwen voor iedereen die daar graag aan mee wil helpen of doen .

Het word dan een WW voor iedereen zodat DTC een beetje tegenstand krijgt en het nog een beetje spannend word op de server .

Het zal niet makkelijk zijn want denk dat veel spelers ver uit elkaar liggen maar we nemen dan een WW wat redelijk in het midden ligt .

Als er genoeg animo is ben ik bereid dit voor iedereen te doen , heb geen idee of zoiets mogelijk is of je zoiets kunt doen of regelen maar dacht probeer het eens en eens kijken wat nu gebeurd .

Je kunt me ingame bereiken op account Yamazaki .

ik ben normaal speler opc van ally underdog .

groetjes opc


Eindspel

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب