عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 27 décembre 2016

Data van GSM opslaan of back-up maken

Iemand uit m'n bekendenkring heeft zich een nieuwe GSM ( geen smartphone !! ) aangeschaft nadat z'n oude een duik in een plas water had genomen. Natuurlijk weer al z'n nummers weg, ramp, mizerie en ellende.
Computer of laptop heeft de brave ziel niet in huis (hij is al geruime tijd 75+er ). Ik weet dat de mogelijkheid bestaat om een back-up te maken van z'n nummers e.d. op een soort van USB stickje maar die dingen hebben een speciale benaming en ik kan ze nergens weervinden. Wie helpt me verder zodat ik op mijn beurt m'n maat kan depanneren??? Bedankt ben je al op voorhand ;);)


Data van GSM opslaan of back-up maken

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب