عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 13 décembre 2016

Buitenlandse talen in profiel

Goedendag iedereen

Ik had een fout gevonden in Traviansysteem i.v.m. productie en sprak hier de MH voor aan, die heeft dit opgelost (zonder de verloren GS te vergoeden, maar daar doe ik niet moelijk over).

Toen sprak deze MH mij aan dat ik iets tegen de regels in mijn profiel had, namelijk een andere taal. Regels dus vlug even nagelezen en hier staat niet specifiek iets over in. Ik heb toch vriendelijk gedaan wat ze hebben gevraagd en het uit mijn profiel gehaald. De MH bleef maar zeggen, omdat het niet in de regels stond:
"§8.1 Travian Games GmbH behoudt zich het recht voor de regels te allen tijde te mogen veranderen.".
(dictatuur?)
De nieuwe regel:
"Het spel dient voor ieder toegankelijk te zijn en zo dienen ook profielen gewoon in de door ons 2 toegestane talen te zijn, zijnde Engels en Nederlands."

Maar wat kan je als een taal beschouwen en wat niet? Volgens deze regel moet iedereen je profiel (en in mijn ogen ook naam) kunnen verstaan. Dus volgens deze nieuwe regel zijn dialecten, ASCII-taal, programmeertaal (html, css, C++, ...), en random taal niet toegelaten.

Je zou dus kunnen zeggen als ik random woorden maak, het niet verstaanbaar is en niet toegelaten. "Mdkfjkjq" is dus niet toegelaten, omdat het niet verstaanbaar is.

Wat vinden jullie van deze regel?
Ik vind het maar absurd en useless regel omdat niet elke persoon Nederlands of Engels kan, laat staan random dingen. Als ik mijn Duitse quote neem en bij elk woord een getal bij zet, is dit dan ook een taal?

(ps: sommige mensen zullen deze discussie nutteloos vinden, even nutteloos als dat ik mijn profiel moest aanpassen ;) )

Groeten
Jorben


Buitenlandse talen in profiel

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب