عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 21 novembre 2016

Windows 10 laptop valt uit met batterij op 50 procent

Mijn laptop valt op batterij uit zonder enige melding vooraf tertwijl de batterij nog goed 50% heeft.
Ik had alle mogelijke instellingen voor laag en kritiek batterijniveau altijd op 30 en 20% staan,echter bij de laatste update heeft Microsoft deze instellingen allemaal vervangen door één sleepbalk vanaf welk percentage batterijbesparing moet inschakelen.
Start ik de laptop terug op dan werkt die weer gewoon en als de batterijspanning verder zakt veranderd er niets aan de helderheid of wat dan ook en valt de laptop weer uit.
Ik kan bijna niet anders dan altijd de netstroomadapter gebruiken.

Ik heb dit verschijnsel sinds Windows 10,vroeger nooit last van gehad,keurig een melding dat de batterij spanning laag was en de lader moest aangesloten worden.Deed ik dit niet direct volgde nog een waarschuwing over kritiek batterijniveau en werd het batterij icoon in het systeemvak rood,nu blijft het altijd wit.

Waar kan de fout zitten?is het Windows die de batterijspanning verkeerd interpreteert of zou er aan de hardware iets schelen.

Laptop gegevens:Asus x50s intel core i7 2653300qm 2GHz 6gb ram
nvidia geforceGT555M 2gb
Kingston SSD 120gb


Windows 10 laptop valt uit met batterij op 50 procent

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب