عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 18 novembre 2016

Vraag Overnemen onderhoud Hikashop webshop

Hi allemaal,

Een aantal jaren heb ik met veel plezier websites gemaakt en onderhouden. Helaas ben ik sinds een jaar actief in een ander vakgebied en heb daarom geen mogelijkheden meer deze websites te onderhouden. Nu hebben de meeste klanten van mij hun websites verhuisd naar andere collega's, maar er is nog een Hikashop webshop die op zoek is naar een goede beheerder.

Deze webshop wordt volledig beheerd door mijn klanten zelf, er moeten alleen een aantal updates doorgevoerd worden zodat de webshop veilig is tegen bijvoorbeeld hackers (die de laatste tijd via lekken in verouderde updates vaak gemakkelijk malicious codes kunnen plaatsen). Helaas kan ik zelf deze ondersteuning niet meer bieden, graag op zoek naar een partij die dit zou kunnen oppakken.

Bij interesse kan ik meer informatie verstrekken!

Groet,

Yuri


Vraag Overnemen onderhoud Hikashop webshop

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب