عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 18 novembre 2016

Probleem Wit scherm bij nieuw item opvoeren of item muteren

Hallo.
Ik heb mijn website verhuisd (Joomla 3.6.4 en PHP 7).
Na de verhuizing word ik geconfronteerd met het volgende fenomeen: de website frontend en de backend zien eruit zoals het moet. Ik kan gebruikers opvoeren, muteren, afvoeren. Ik kan modules updaten en verwijderen. Wat NIET lukt is het muteren van bestaande blogs, opvoeren nieuwe blogs, artikel, bestanden met Phoca uploader etc. Ik zie bv alle artikelen wel maar kan deze vervolgens niet muteren of een nieuw artikel opvoeren. Ik krijg dan een volledig wit scherm.In de adresbalk staat dan bv het volgende: http://ift.tt/2eMX4XQ. Het lijkt wel of er iets wordt afgeblokt.
Ik had Admin Tools (v. 4.02) geïnstalleerd als beveiliging maar ook na verwijdering geen oplossing. Bij de instellingen heb ik nu "Gebruik URL herschrijven" op NEE gezet.
Ik heb dit forum al doorzocht en meerdere personen gevonden met hetzelfde probleem maar de oplossing zat er niet bij.
Alle mappen zijn schrijfbaar en ik zie ook geen vreemde dingen...
Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?

Alvast bedankt voor het meedenken
Henri


Probleem Wit scherm bij nieuw item opvoeren of item muteren

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب