عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 4 novembre 2016

Probleem tonen submenu item afhankelijk van inlog profiel

Hallo, ik loop tegen het volgende probleempje aan:

Gebruikers van de Joomla omgeving loggen in en zien een menu met onder meer het menu item 'mijn documenten'. Bedoeling is vervolgens dat gebruiker A een submenu item ziet onder "Mijn documenten" met "documenten A". Gebruiker B en C mogen dit niet zien. Gebruiker B ziet alleen submenu "documenten B" en gebruiker C ziet alleen submenu "documenten C".

Ik heb voor de drie gebruikers voor ieder een profiel aangemaakt onder de hoofdgroep "geregistreerd": gebruiker A, gebruiker B en gebruiker C.

Echter, als ik de submenu items aanmaak en elke gebruiker koppel aan zijn eigen profiel, dan gebeurt er niet wat ik wil: alle gebruikers blijven alle drie de submenu keuzes zien.

Ik heb het idee dat dit gewoon moet kunnen. Wat zie ik over het hoofd?


Probleem tonen submenu item afhankelijk van inlog profiel

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب