عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 30 novembre 2016

Geen article list meer in back end

Van de ene dag op de andere krijg ik in de back end geen lijsten van artikelen meer, onder Inhoud > Artikelen of onder Inhoud > Speciale artikelen. Resultaat is ofwel een witte pagina ofwel deze melding:

Citaat:

De pagina op www.oorzaak.nl werkt niet
www.oorzaak.nl heeft geen gegevens verzonden.
ERR_EMPTY_RESPONSE
Ik kan wel een nieuw artikel aanmaken of een bestaand artikel bewerken (via een link in het Controlepaneel, bijv. Meest populaire artikelen). Het gaat echt om de lijst view. En ook andere extensies lijken er geen last van te hebben.

Dit is zeer consistent in een aantal sites die ik heb getest en die op dezelfde server staan. Op een andere server / bij een andere provider is het zeer consistent GEEN probleem.

Ik heb uiteraard contact opgenomen met de hosting provider van de betreffende server. Maar ik leg het probleem ook graag hier voor; misschien is er iemand die dit herkent en kan aangeven in welke richting ik het moet zoeken. En misschien is de hoster minder snel met het vinden van zo'n specifiek probleem.

Sinds het moment waarop het nog wel werkte heb ik zelf geen wijzigingen aangebracht in de getroffen sites. Ook heb ik geprobeerd om bijv. JCE uit te zetten, daar is nog vrij recent een update van gekomen. Maar ook dat helpt tot nu toe niet.


Geen article list meer in back end

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب