عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 27 octobre 2016

Probleem SSL-aanpassing in configuration.php beklijft niet

Ik wil een eerste site van SSL gaan voorzien. Maar dat gaat op een merkwaardige wijze niet helemaal goed.

Het resultaat tot nu toe is: slotje te zien, maar wel met een grijs driehoekje. Dus de beveiliging is niet optimaal.
Site ziet er goed uit, behalve dat de broodletter nu anders is - dat krijg ik wel in orde.

Het rare is dat de diverse aanpassingen aan configuration.php die noodzakelijk zouden zijn, niet beklijven. En de noodzakelijk geachte aanpassingen in htaccess blokkeren de site al helemaal.

In cPanel (bij Neostrada) heb ik een certificaat van Let’s Encryps geïnstalleerd.
Een beetje googlen levert aardige handleiding op, die grotendeels gelijk zijn. Een heel uitgebreide vond ik deze: http://ift.tt/2eJQj5i
(Merkwaardig genoeg beveelt alleen deze adviespagina aan om via ftp alle Joomla-bestanden te uploaden naar je private_html map. Die aanbeveling zag ik nergens anders. Die verhuizing heb ik ook niet gedaan, omdat ik geen private_html map zie.)

De aanpassing in config.php van *var $live_site = ‘ ‘ * naar var $live_site = 'http://ift.tt/2e0W5Bj'; verdwijnt telkens. Overigens staat er in mijn config niet ‘var’, maar ‘public’. Ook de aanbevolen aanpassing van de log-paden van public naar private_html/logs'; beklijft niet.

Nog merkwaardiger vind ik dat de noodzakelijk geachte aanpassing in htacces, van RewriteCond%{HTTPS} OFF
RewriteRule(.*) https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} ervoor zorgt dat de site in frontend alleen nog maar een foutmelding geeft en verder niks.

Wat kan hier fout zitten?


Probleem SSL-aanpassing in configuration.php beklijft niet

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب