عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 10 octobre 2016

Probleem No configuration file found and no installation code available. Exiting...

Beste,

Ik beheer en onderhoud de website van de reddingsbrigade Boxtel waar ik zelf ook bij zit. Voor mij is dit de eerste site waarin ik met Joomla werk, ik ben beter bekend met puur html en php. Degene die de site gebouwd heeft is onbereikbaar dus vandaar dat ik het via deze weg probeer.

Ik heb al een vraag (http://ift.tt/2em5W63) staan over het niet werkende menu op de pagina, maar dit probleem moet eerst even opgelost worden, want nu kan ik helemaal niks:

Ik was gisteravond bezig op de site en merkte dat bepaalde pagina's alleen werkte met http://ift.tt/2dQVKzW/index.php/bekijk-het-smoelenboek dus ik wilde URL's herschrijven opnieuw uit en aan zetten. Op het moment dat ik deze uitzette kreeg ik de error melding "No configuration file found and no installation code available. Exiting..." op iedere pagina van de website, waaronder ook de administratorpagina.

Ik heb al veel forums afgezocht en daaruit geconcludeerd dat het probleem ligt bij configuration.php, .htaccess en htaccess.txt. Dus ik heb geprobeerd het .htaccess bestand aan te passen (via filezilla,ftp), dat is volgens mij wel gelukt, krijg nog steeds dezelfde error.

Ik heb een backup van configuration.php, maar wanneer ik die upload naar de website wordt deze meteen overgeschreven door een leeg bestand, met nog steeds dezelfde error. Ik heb ook al geprobeerd om de rechten van het bestand aan te passen naar 777 in de filemanager, maar dit mocht ook niet helpen.

Wat nu?


Probleem No configuration file found and no installation code available. Exiting...

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب